Stap 1: Account aanmaken

Een account aanmaken is heel simpel. U vult hier uw gegevens in en op verzenden klikken. Vervolgens krijgt u van ons uw inloggegevens om hier in te loggen.

Stap 2: Pakket kiezen die bij jouw past

Of je nou een ondernemer of particulier bent, kies een pakket die bij jou past. 

Stap 3: Facturen en bonnen aanleveren

U kunt heel eenvoudig uw bonnetjes , bankmutaties en facturen scannen en uploaden in uw digitaal omgeving 

Stap 4: Wij doen de rest

Wij doen vervolgens der rest!

  • Je maakt een gratis account aan en daarna krijg je jouw inloggegevens kies vervolgens een pakket kiezen die het beste bij jou past.
  • Je levert je facturen, bonnen en bankmutaties digitaal bij ons aan.

Er zijn verschillende mogelijkheden hiervoor, namelijk; 1. Je scant en mailt de facturen, bonnen en bankmutaties naar ons toe, 2. Je maakt foto's met je mobiel en verstuurd ze via WhatsApp of hier of 3. Je logt in op je online portaal en vanaf daar kun je de facturen, bonnen en bankmutaties uploaden.

Wij zullen dan de door jouw aangeleverde factuur, bonnen en bankmutaties binnen 24 uur verwerken.

Als u een vraag over uw administratie hebt kun je deze via het online portal eenvoudig aan ons stellen of via contact.

  • Iedere maand of kwartaal zullen wij de aangifte omzetbelasting opstellen, klaarzetten en versturen. Je kunt altijd vanuit het online portaal zien wat de actuele stand van de te betalen omzetbelasting is.
  • Aan het einde van het jaar zullen wij op basis van de administratie en aanvullende gegevens de aangifte inkomstenbelasting voor je opstellen en indienen. Voordat wij deze aangifte indienen zullen we altijd eerst persoonlijk de aangifte inkomstenbelasting bespreken en eventueel toelichten.